Apakšveļas zīmols reklāmas kampaņā izmanto reālas sievietes, nevis modeles
Modes industrijā vērojama tendence, kas tiecas atspoguļot reālo dzīvi gan modes skatēs, gan arī reklāmas kampaņās.
Piemēram, modele Ešlija Grēma prezentēja savu apakšveļas kolekciju portālā New York Fashion Week, izmantojot plus izmēra modeles, savukārt aktrise Džeimija Brjūere debitēja kā pirmā modele ar Dauna sindromu.
Arī sieviešu apģērbu zīmols & Other Stories nolēmis atbalstīt šo humāno tendenci, atspoguļojot sieviešu daudzveidīgo skaistumu. Par zīmola apakšveļas modelēm kļuva sievietes, kuras mēs ikdienā redzam, ejot pa ielu, iepērkoties, vai lūkojoties savā spoguļattēlā.
Kampaņas sejas ir trīs sievietes – blogere un jogas entuziaste Helina Honunga, čelliste un modele Kelsija Lu Makjunkinsa un kopīraitere Ida Jagerfelte. Idejas autori skaidro, ka šīs kampaņas mērķis ir daudzveidot cilvēku uzskatus par sievietes skaistumu, atkāpjoties no vispārpieņemtiem skaistuma etaloniem.
Noderīgi padomi, kā gudri veidot iepirkumu sarakstu
Viens no iepirkšanās zelta likumiem ir nedoties uz veikalu izsalkušam un bez iepirkumu...
Recepte: Aija Andrejeva gatavo pastu kā Itālijā
Pasta kā Itālijā? Tātad aromātiska, bagātīga un – pašu rokām gatavota! Tieši...
Rūpes par sejas ādu pēc svētkiem – kā veikt sejas ādas attīrīšanu un pabarošanu?
Gada nogalē piedzīvotie svētku pasākumi var būt īsts izaicinājums mūsu sejas ādai,...
Farmaceite kliedē 5 biežākos mītus par cukura diabētu
Cukura diabēts viennozīmīgi ir slimība, kas mūsdienās cilvēkus skar arvien vairāk....