Scroll to Top

Covid-19 piebremzējis arī VITRUM reklāmas bibliotēkas izveidi

Publicēts: / / 677 views

Pirms dažiem gadiem reklāmas speciālists Alberts Jodis sāka domāt par īpašas reklāmas bibliotēkas izveidi, kas vienuviet apkopotu dažādus laikrakstus un žurnālus, kuros publicēta reklāma. Šodien jau reklāmas bibliotēka, kam dots nosaukums “VITRUM”, pamazām attīstās. A. Jodis gan aicina cilvēkus būt aktīvākus un nodot projekta īstenošanas vajadzībām dažāda laika reklāmas drukātajos medijos.

Viņš atzīst, ka zināmu satraukumu sabiedrībā varētu būt radījusi Covid-19 pandēmija, taču izskatoties, ka vasaras mēneši būs brīvāki no vīrusa, kas nozīme, ka cilvēki varētu atkal sasparoties.

“Es aicinu vēlreiz Latvijas iedzīvotājus pārskatīt savus preses izdevumu krājumus, piefiksēt interesantas reklāmas un iesaistīties šī projekta izveidē,” norāda A. Jodis.

Lai arī cilvēku aktivitāte pavasara sākumā sarukusi, viņš to saista ar jauno koronavīrusu, kas atnesis daudz nezināma un pirmkārt licis pievērst uzmanību savai un tuvinieku veselībai. Tagad, kad vērojams, ka saslimušo skaits atkal ir mazāks, A. Jodis izsaka cerību, ka projektā iesaistīsies arvien vairāk cilvēku.

vitrum

Viņš piebilst, ka šāda VITRUM reklāmas bibliotēka varētu būt ne tikai vietējā mēroga projekts, bet arī starptautisks izglītojošs projekts, kas palīdzētu sabiedrībai aptvert un saprast drukātās reklāmas attīstību cauri gadu desmitiem, tās ietekmi un spēku, kā arī iespaidu uz sabiedrību.

Taču ikviens Latvijā, kuram vēl ir kādi laikraksti un žurnāli, aicināti sazināties ar VITRUM reklāmas bibliotēkas autoru Albertu Jodi (tel. nr. 26831571) un pielikt roku projekta īstenošanā.